Bestuur I

233b7ee2-8a0b-4172-bace-d2c791c6c8d9.jpg

eToen Justine in de coronazomer bij maar liefst 5 studentenverenigingen werd uitgeloot, riep ze voor de grap: "Dan begin ik toch een nieuwe vereniging?!" En mede door het enthousiasme van Emma werd deze droom werkelijkheid. Op 24 september 2020 organiseerden zij hun eerste activiteit in Café de Oude Dikke Dries. 

Toen er een artikel over U.S.V. TwintigTwintig op Studenten.com verscheen, stroomden de aanmeldingen binnen en sloot Stef van Erp zich bij Bestuur I aan als penningmeester. Op 1 juli 2021 werd U.S.V. TwintigTwintig een officiële studentenvereniging. Die zomer was het eerste openingsfeest en stonden zij op de verenigingsmarkt tijdens de UITweek. 

Justine, Emma en Stef bleven in een jaar met veel beperkingen kijken naar wat er wél kon en bouwden aan een vereniging waar iedereen welkom is en elkaar op een laagdrempelige manier kan leren kennen, onder het motto: Kan niet bestaat niet! Dit zijn tot op de dag van vandaag nog steeds de belangrijkste uitgangspunten van de vereniging. 

Bedankt voor jullie gedrevenheid en het opstarten van zo'n fijne, open plek in Utrecht waar iedere studenten zich welkom voelt! We hopen jullie nog eens te ontvangen op de vereniging! 

Leden van Verdienste: 

Justine Bouchez

Emma Jimenez

Stef van Erp 

Onze sponsoren